
MARKETING I COMUNICACIÓ EN L’ERA DIGITAL
Dijous 29 de novembre 2018
Data: Dijous 29 de novembre 2018
Hora: 19:00
Durada: 2 hores
A càrrec de: Marc Isern i Joan Luna
Lloc: Centre de Creació Musical
Preu: GRATUÏT
Reunim dos experts en comunicació cultural per analitzar casos pràctics i reals de com triomfen —i com fracassen— alguns grups en l’era digital. Quines estratègies utilitzen i com aconsegueixen algunes bandes actuals tirar endavant els seus projectes? Aquesta xerrada, plena d’experiències en primera persona, abordarà casos que van des de Love of Lesbian fins a Lori Meyers passant per C Tangana o Sopa de Cabra.
Marc Isern (responsable de premsa de grups de música com Els Catarres, Txarango, Sopa de Cabra o Dorian i de festivals com Strenes de Girona o Acústica de Figueres) i Joan S. Luna (cap de redacció de MondoSonoro i col·laborador habitual de diversos mitjans nacionals com el País i el Mundo), ens detallaran les estratègies de comunicació per les formacions musicals en procés de professionalització i exemplificaran amb casos pràctics d’èxit la comunicació de diferents grups en l’era actual.